Need Download - هر آنچه که نیاز دارید از ما بخواهید

کامپیوتر - اینترنت - فیلترشکن - لایسنز اصلی و رایگان آنتی ویروس ها

Need Download - هر آنچه که نیاز دارید از ما بخواهید

کامپیوتر - اینترنت - فیلترشکن - لایسنز اصلی و رایگان آنتی ویروس ها

سایت آنتی فیلتر جدید

سایت آنتی فیلتر جدید


www.Best-1.co.cc


نظرات 2 + ارسال نظر
۱ سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1388 ساعت 00:28

دموکراسی میگوید: رفیق حرفت را خودت بزن نانت را من می خورم!
مارکسیسم میگوید: نانت را خودت بخور حرفت را من میزنم!
فاشیسم میگوید: نانت را من میخورم،حرفت را هم من میزنم،تو فقط برای من کف بزن!
اسلام حقیقی میگوید: نانت را خودت بخور،حرفت را هم خودت بزن،من برای اینم که به حق برسی!


اسلام دروغین میگوید: تو نانت را بیاور بده به ما،ما قسمتی از آن را جلویت می اندازیم و تو حرف بزن...اما حرفی که ما میگوییم

www.shahrah.blogsky.com

فروشگاه دستفروش دوشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:12 http://www.dastforush.com

بزرگترین فروشگاه اینترنتی با امکان ارسال کالا و تصفیه حساب آن درب منزل یا محل کار شما.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد